Ahad, 15 Julai 2012

TEMPAHAN KURSUS PERUSAHAAN SARANG BURUNG WALIT

PENDAFTARAN KURSUS ANJURAN AG WALIT KINI DIBUKA.Syarikat kami menawarkan kursus kepada usahawan2 baru @ peserta-peserta yang berminat,boleh membuat tempahan tempat duduk bagi kursus selepas puasa nanti.Peserta didedahkan modul secara Teori dan Pratikal.

 Peserta didedahkan Uji Walit untuk mengenalpasti lokasi walit serta waktu untuk melakukan ujian tersebut sebelum membina rumah burung walit.Modul terus ditapak uji walit pusat latihan AWTC Alor Gajah,melaka.
 Peserta diberi pendedahan jenis-jenis ubatan bagi mengawal perosak-perosak @ binatang2x ancaman walit
 Peserta dibawa ke bilik sistem audio dan di beri taklimat serta menunjukan cara2x kegunaan dan    pemasangan.Dengan cara ini peserta mengetahui dengan lebih jelas.
 Kelebihan Pusat Latihan AWTC ,kami memberi ILMU sebaik yg mungkin serta fahaman bagi membantu peserta-peserta mmemahami industri walit ini.Peserta juga diajar,jenis2x bahan-bahan binaan bangunan walit.
 Peserta diberi taklimat berkenaan sistem lubang angin@ jenis2x lubang angin serta peranannya.
 Peserta dibawa masuk kedalam bangunan walit untuk melihat suasana,gelap,suhu,sarang,teknik2x binaan dan banyak lagi yang kami ketengahkan kepada peserta .Kepada yang berminat sila daftar kursus kepada kami.Kami cuba bantu peserta2x yang mempunyai RBW yang tidak masuk burung dan sebangainya.
 Peserta melihat lubang terjun dari dalam bangunan burung walit.Kelebihan yang kami tawarkan datngnya dari kami sendiri serta pengalaman dan ilmu yang kami ada,kami cuba memberi yang terbaik kepada semua.
 Peserta melihat lubang terjun dari luar bangunan.
 Sesi bergambar disalah 1 bangunan pratikal AWTC.
 Peserta berada dimakmal mencuci serta pengredan sarang burung walit.

HUBUNGI KAMI UNTUK PENDAFTARAN KURSUS 013-5314096

Tiada ulasan:

Catat Ulasan