Sabtu, 11 Februari 2012

Pengenalan Kepada AG Walit Training Centre

Salam 1 Malaysia..

AG Walit Training Centre merupakan anak syarikat kepada KAPRIMA PRIME SDN BHD yang sebelum ini mengusahakan ternakan kambing secara komersial, mempunyai pusat latihan ruminan, memproses baja organik dan mempunyai restoran yang berasakan produk kambing. Dan kini AG Walit Training Centre merupakan syarikat yang menumpukan perhatian kepada bidang-bidang keberhasilan dalam industri walit seperti Juru runding, pembinaan rumah burung walit dan lain-lain. Kami telah melatih peserta kursus dari tahun 2000 sehingga 2011 hampir 5000 orang peserta.

AG Walit Training Centre (AWTC) telah di daftarkan pada JANUARI 2011 dan alamat utama perniagaanya di LOT 2439 JALAN BUKIT BULAT, MENGGONG, MACHAP UMBOO, 78000 ALOR GAJAH, MELAKA. Dan nombor pendaftaran syarikat adalah MA0155811-A. 


Jenis perniagaan yang di tawarkan oleh pihak AWTC ialah Latihan Perusahaan Sarang Burung Walit, Pusat Motivasi Diri, Juru Perunding Industri Walit, Perkhidmatan Pengurusan, Tenaga Pengajar, Pembinaan Rumah Burung Walit dan Pemasaran Produk.

Berikut adalah logo rasmi bagi AG Walit Training Centre (AWTC)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan